Ik zoek een liedje...

Ik zoek een fout dance nummer uit de jaren 90, de tekst weet ik niet meer maar wel wat dingetjes uit de videoclip die regelmatig op MTV kwam. Het ging om een paar gasten die bij een oud grauw flatgebouw zaten/liepen en er kwam allemaal van die foute paarse bliksemschichten uit de lucht. Ben al een tijdje op zoek maar het was niet EAST17, die ben ik al heel veel tegen gekomen.

Ik weet dat de omschrijving vaag is maar dit is alles wat ik er nog van weet.

Toegevoegd na 3 uur:
Het is van eind jaren 90, en is een beetje in deze stijl: http://www.youtube.com/watch?v=9u6jKV9TPLc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (3)

Misschien "Everybody" van de Backstreet Boys? Veel bliksem (maar niet echt een flatgebouw).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het deuntje nog kent kijk dan hier eens:
http://www.watzatsong.com/

Deze site is echt hier prima voor, gaf me binnen 1 dag al het antwoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je N'SYNC - I Want You Back?